02156356608

09005776777

09005886888

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نتوانید لباسی را فیت اندازه خود بیابید. درواقع در بسیاری از مواقع پوشاکی که خریداری می‌کنید ممکن است با اندازه دقیق شما مغایرت‌های جزئی داشته باشد؛ دلیل این مورد این هست که پوشاک در چند سایزبندی استاندارد و متفاوتی تولید می‌شوند؛ مثلاً 4 تا 10 سایزبندی. در اینجا تولیدکننده پوشاک خود را در چند سایز مشخص تولید می‌کند. واضح است که سایزها و اندازه‌های افراد متفاوت از یکدیگر است. برای مثال ممکن است شخصی سایز لباس 38 را تست کند و ببیند که این لباس برایش اندکی کوچک است؛ همچنین با تست سایز 40 می‌بیند که لباس کمی بزرگ است. این مورد بسیار اتفاق می‌افتد.
حال باید چه کرد: شما باید مناسب‌ترین سایز را انتخاب کنید؛ در صورتی کوچک بودن لباس خیاط نمی‌تواند کاری برای شما انجام دهد؛ مگر اینکه تولیدکننده پارچه اضافی در نظر گرفته باشد که بعید است. اما در صورت بزرگ بودن لباس خیاط می‌تواند آن را کوچک یا تنگ کند.

ما در فروشگاه پوشاک سایز بزرگ آپاچی خیاط ماهری داریم که در صورت نیاز مشتری امور خیاطی اصلاحی را انجام می‌دهد. خیاط ما در شعبه 1 فروشگاه سایز بزرگ آپاچی فعالیت می‌کند. امور اصلاحی خیاطی شامل کوتاه کردن شلوار، کوتاه کردن پیراهن و تی‌شرت، کوتاه کردن آستین پیراهن، تنگ کردن شلوار و پیراهن است. همچنین خیاط ما امور رفوی پیراهن، شلوار، سویشرت و کاپشن‌های کارکرده مشتریان را نیز انجام می‌دهد. خیاط ما به بهترین شکل ممکن این امور را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که هزینه امور خیاطی اصلاحی به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ