02156356608

09005776777

09005886888

 

برخی از لباس ها به دلایل مختلف ممکن است رنگ پس بدهند.کیفیت رنگ نامرغوب ،پارچه نامرغوب و نوع سنگ شور می تواند از دلایل رنگ دادن لباس هنگام شستشو باشد.لباس هایی که رنگ پس می دهند می توانند باعث دردسر فراوانی برای شما شوند.اگر این لباس ها را با سایر لباس ها در لباسشویی قرار دهید می توانند همه لباس ها را لکه دار و رنگی کنند.

چطور بفهمیم لباسی رنگ پس می دهد یا نه ؟برای فهمیدن این مورد که لباسی رنگ پس می دهد یا نه می توانید دستمالی نم داری را بر روی لباس بکشید. اگر لباس رنگ پس بدهد ،رد رنگ لباس بر روی دستمال خواهد ماند.این کار را هنگام خرید نیز می توانید انجام دهید البته اگر فروشنده اجازه انجام چنین کاری را به شما بدهد.مورد دیگری که برای چک کردن رنگ پس دادن لباس می توانید انجام دهید شستن لباس با دست است بهتر است لباسی که برای اولین بار می خرید با دست بشویید تا در صورت رنگ دادن متوجه شوید.

شستشوی مجزای لباس های روشن و تیره

لباسها هر چقدر هم رنگ خوب و با کیفیت داشته باشند باز ممکن است پس از شستشو مقدار کمی رنگ پس بدهند.این مقدار ممکن است بسیار ناچیز باشد.با این حال همین مقدار کم می تواند بر رنگ لباس های دیگر تاثیرگذار باشد.از این رو همواره توصیه می شود که هنگام شستن لباس ،لباس های روشن و لباس های تیره به صورت مجزا در لباسشوئی قرار داده و شسته شوند.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ