02156356608

09005776777

09005886888

 

اگر به نحوه درک دیگران از خود اهمیت می‌دهید. باید بدانید که رنگ لباس‌های شما تأثیر مستقیم بر شناخت افراد نسبت به شما دارند. رنگ‌های معانی مختلفی دارند و وقتی رنگی را انتخاب می‌کنید. شما نیز بر اساس سلیقه و روحیات خودرنگ را انتخاب می‌کنید. در زیر مثال‌های فراوانی در مورد تأثیر رنگ‌ها ارائه می‌کنیم.

 برای مثال، سیاه ممکن است معانی مرگ، تاریکی، و دروازه‌های جنگلی را داشته باشد، اما در چشمان عموم، که آن را به‌عنوان یک بازیکن جدی، قابل‌اعتماد و محکم، ایدئال برای مصاحبه‌ها و اولین قرار ملاقات می‌دانند، رنگ قدرتمندی است.

اگر عاشق همه‌چیزهای صورتی هستید، ممکن است بخواهید رنگ صورتی خود را خصوصی نگه‌دارید. دلیل آن این است که عموم مردم آن را رنگی کرکی و بی‌اهمیت می‌بینند که تقریباً برای هر مناسبت اجتماعی مناسب نیست و حتی احتمالاً به معنای کمبود هوش است. چه رنگ‌هایی روی شما بهتر عمل می‌کنند؟ این‌ها البته فقط تصورات است. مارک تواین می‌گوید "لباس‌ها مرد را می‌سازند. افراد برهنه تأثیر کمی بر جامعه دارند یا هیچ تأثیری ندارند." بیایید نگاهی به برخی از جالب‌ترین یافته‌های خود بیندازیم. لباس پوشیدن برای تحت تأثیر قرار دادن: اولین قرارها و مصاحبه‌ها "شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک تأثیر اولیه ندارید." این‌یک ضرب‌المثل قدیمی است اما حقیقت دارد. همنوعان شما در اولین ثانیه‌های ملاقات شمارا قضاوت خواهند کرد و شما باید زرادخانه‌ای چشمگیر از جذابیت درونی داشته باشید.

- مصاحبه‌ها، قرارهای اول، سؤالات در مورد ورود بچه‌هایتان به مدرسه - باید با اعتمادبه‌نفس به نظر برسید. و اگر می‌خواهید اعتمادبه‌نفس داشته باشید، احتمالاً باید رنگ مشکی را انتخاب کنید.

کدام رنگ بیشتر اعتمادبه‌نفس را القا می‌کند؟

قرمز بین دو جنس فاصله انداخت. در مورد لباس پوشیدن برای احساس جذابیت در اولین قرار ملاقات، 54 درصد از زنان گفتند که شماره قرمز پرشور را انتخاب می‌کنند، درحالی‌که تنها 28 درصد از مردان این کار را می‌کنند. و اگرچه اکثر مردان به‌طور خاص پرخاشگر نیستند، اما مطلقاً نمی‌خواهند چنین تصوری از خود به‌جای بگذارند، یا حتی مغرور به نظر برسند. اتفاقاً انتخاب دوم مردان برای قرار اول (بعد از مشکی) آبی آرام بود. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای برای اولین قرارها و مصاحبه‌ها ممنوع است. برای اولین قرارها و مصاحبه‌ها، دو نکته غیرقابل توجه وجود داشت: نارنجی و قهوه‌ای. ما نیازی به کاوش در مفاهیم منفی که قهوه‌ای می‌تواند ایجاد کند نیستیم، اما حتی ما هم از لکه قهوه‌ای شگفت‌زده شدیم: تنها 2% از زنان و 8% از مردان (5% در کل) در یک قرار ملاقات کلیدی رنگ قهوه‌ای می‌پوشند. در مورد رنگ نارنجی نیز تنها 2 درصد از زنان در اولین قرار ملاقات بود، اما 6 درصد از مردان فکر می‌کردند که پوشیدن رنگ نارنجی در اولین قرار مناسب است، و در کل کمترین محبوبیت را دارد.

منبع:https://www.buytshirtsonline.co.uk


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ