02156356608

09005776777

09005886888

 

بهترین برندهای ژاکت در سال 2020

-بهترین برند ژاکت: Arc’teryx

- بهترین برند سازگار با محیط‌زیست: Patagonia

-بهترین برند کت زمستانی: Triple F.A.T.

بهترین برند کت زمستانی ضد آب: Columbia

نام تجاری ژاکت زمستانی مناسب با بودجه Marmot

بهترین برند پارکای زمستانی: The North Face

ژاکت نام تجاری لوکس: Canada Goose

بهترین ژاکت‌های سبک‌وزن زمستانی: Mountain Hardwear

گرم‌ترین کت‌های زمستانی:Fjällräven

1- Arc’teryx:

Arc’teryx یک برند کانادایی است که به دلیل لباس‌های باکیفیت و بادوام در فضای باز شناخته می‌شود. درواقع، آن‌ها یکی از بهترین مارک‌های لباس در فضای باز در جهان هستند. ژاکت‌های زمستانی آن‌ها به‌خوبی از کاربر در بسیاری از آب‌وهوای چالش‌برانگیز محافظت می‌کند Arc’teryx معتقد است که تنها راه برای ساختن ابزار مناسب برای چنین آب و هوایی، ساختن برند در خود آب‌وهوا است. به‌این‌ترتیب، کوه‌های ساحلی بریتیش کلمبیا به‌عنوان الهام‌بخش و محل آزمایش بسیاری از محصولات این برند بوده است. از طریق آزمایش‌ها و تحقیقات دقیق فراوان، Arc’teryx قادر است برخی از باکیفیت‌ترین لباس‌های بیرونی موجود در بازار را ارائه دهد. این شرکت مانند بسیاری از رقبای خود، این برند تنها از پارچه‌ها و مواد باکیفیت برتر استفاده می‌کند. این شرکت تضمین می‌کند که ژاکت‌ها و سایر وسایل در فضای باز بادوام، ماندگار و بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌دهند.

2- Patagonia:

پاتاگونیا در اصل در سال 1973 توسط یک کوهنورد ماهر به نام Yvon Chouinard تأسیس شد. آن‌ها همراه با گروهی از کوهنوردان و موج‌سواران، برندی را ایجاد کردند که نشان‌دهنده سبک مینیمالیستی است که در زندگی و ورزش آن‌ها ترویج‌شده است. امروزه، پاتاگونیا یک برند پیشرو در میان علاقه‌مندان به فضای باز است و بسیاری از محصولات پایدار و نوآورانه را ارائه می‌دهد. طیف آن‌ها شامل کوله‌پشتی، کیف، غذاهای اردوگاهی و محصولات مراقبت از وسایل است. بااین‌حال، کت‌های آن‌ها فروشنده بزرگ آن‌ها بوده و همیشه بوده است. پاتاگونیا از طریق تحقیق و توسعه ناشی از عشق این برند به فضای باز، طیف وسیعی از لباس‌های بیرونی تولید کرده است.

پاتاگونیا متعهد شده است که 1٪ از کل فروش خود را در جهت حفظ و احیای محیط طبیعی مشارکت دهد. بنابراین برای مصرف‌کننده آگاه به محیط‌زیست، این برند گزینه خوبی است. یکی از کت‌های زمستانی پاتاگونیا موردعلاقه من از این برند، ژاکت پف نانو و ژاکت سبک‌تر داون است.

3- برند Triple F.A.T. Goose

این برند در سال 1987 تأسیس شد. برند اصلی و ممتاز شهری آمریکا در فضای باز است. این برند حتی در برابر سردترین آب‌وهوا از مشتریان محافظت کند. در طول دهه‌های 80 و 90، Triple F.A.T Goose یک برند ژاکت محبوب در میان بسیاری از شهرنشینانی بود که در مناطق بسیار سرد زندگی می‌کردند. امروزه این برند با تثبیت خود به‌عنوان یک برند مستقیم به مشتری، محبوبیت خود را حفظ کرده است. با ایجاد روابط نزدیک‌تر با مشتریان، برند قادر است بینش ارزشمندی برای ایجاد محصولات باکیفیت بالاتر به دست آورد.

4- برندColumbia            

 کلمبیا از سال 1938 تجهیزاتی را برای فعالیت در فضای بازتولید می‌کند. این برند در کنار سایر تجهیزات، ژاکت‌های باکیفیت بالا تولید می‌کند. هدف این برند در هسته خود ایجاد محصولات نوآورانه است که افراد را قادر می‌سازد برای مدت طولانی‌تری از فضای باز لذت ببرند. یکی از محصولاتی که کلمبیا به آن شهرت دارد، لباس‌های زمستانی باکیفیت بالا است. این برند کت‌های متنوعی ازجمله فلیس، بادگیر، پارکا، ژاکت سافت شل، کت بارانی و غیره را ارائه می‌دهد.

بسیاری از ژاکت‌های کلمبیا ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که شما در برابر شرایط مختلف آب و هوایی به‌خوبی محافظت می‌شوید. ویژگی قابل‌توجهی که در برخی از محصولات دیده می‌شود پوشش Omni-heat است که عایق بسیار خوبی برای گرم نگه‌داشتن شما ایجاد می‌کند. برخی از ژاکت‌ها همچنین دارای محافظ چانه هستند که برای به دام انداختن گرما طراحی‌شده است، درحالی‌که برخی دیگر طولانی‌تر هستند تا از شما در برابر دمای سرد محافظت کنند. کلمبیا طیف وسیعی از ژاکت‌ها را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهد.

5- برند Marmot:

این برند در سال 1974 توسط سه دوست که با عشقشان به فضای باز متحد شده بودند تاسیس شد. شهرت این برند برای تجهیزات نوآورانه و پیشرفته در فضای باز است. مارموت انواع مختلفی از محصولات نوآورانه را تولید می‌کند که شامل تعدادی فناوری پیشرفته است. این شامل چادر، کوله‌پشتی، کیسه‌خواب و البته طیف باورنکردنی کت‌های مقرون‌به‌صرفه آن‌ها می‌شود. مانند بسیاری از رقبای خود، این برند همه‌چیز را در مورد لباس‌های بیرونی ارائه می‌دهد. از کت‌های پشمی گرم گرفته تا کت‌های بارانی تنفس پذیر و ضدآب، چیزی برای تقریباً هر ماجراجویی در فضای باز وجود دارد. چیزی که مارموت را از اکثر برندها متمایز می‌کند، روشی است که آن‌ها فناوری را در پوشاک و تجهیزات فضای باز خود به کار می‌برند. این شامل پوشش ضد آب NanoPro برای خشک نگه‌داشتن شما، عایق بدون پر برای گرم نگه‌داشتن شما و چندین ویژگی دیگر است.

6-The North Face

 این برند نام خود را از نمای شمالی Half Dome در یوسمیتی، کالیفرنیا گرفته‌شده است. به‌طور مناسب، The North Face بر ایجاد پیشرفت‌هایی در لباس‌های بیرونی و تجهیزات برای کوهنوردان و کوهنوردان جدی تمرکز دارد.

7-:Canada Goose

غاز کانادایی Canada Goose تقریباً شصت سال پیش در یک انبار کوچک در تورنتو تأسیس شد. در ابتدا قطعاتی را برای رفع نیازهای کارگران در قطب شمال کانادا تولید می‌کرد. این برند از آن زمان به یکی از تولیدکنندگان پیشرو پوشاک لوکس در جهان تبدیل‌شده است. برندهای کمی وجود دارند که می‌توانند عملکرد سطح قطب شمال را بالباس بیرونی شهری شیک مانند Canada Goose ادغام کنند. ناگفته نماند کیفیت استثنایی هر قطعه، تضمین‌کننده محصولی بادوام و ماندگاری طولانی است. کیفیت برای شرکت مهم است. هر محصول دست‌ساز بوده و 13 مرحله تولید را قبل از بسته‌بندی و ارسال می‌گذراند. این برند همچنین به شعار خود "ساخت کانادا" افتخار می‌کند، که به مشتریان خود وعده می‌دهد که هر قطعه در همان کشوری که از آن الهام گرفته است دوخته می‌شود.

8-برند Mountain Hardwear

این برند در سال 1993 توسط گروه کوچکی از علاقه‌مندان به فضای باز تاسیس شد. این افراد متوجه تغییر صنعت شدند زیرا شروع به بی‌اعتنایی به محصولات برای ارائه خدمات کمتر به کاربران فنی کرد. سپس Mountain Hardwear برای جبران این روند و وفادار ماندن به نیازهای دوستداران فضای بازمعرفی شد. امروزه Mountain Hardwear یک برند پوشاک مشهور است که هدف آن ایجاد وسایلی در فضای باز است که ورزشکاران در فضای باز را توانمند می‌کند. این برند ورزشکاران فضای باز را به‌عنوان هرکسی که از فضای باز لذت می‌برد تعریف می‌کند. از کوهنوردان باتجربه گرفته تا کوهنوردان آخر هفته، این برند برای هر فردی چیزی ارائه می‌دهد.

9- برند Fjällräven

 یک برند لباس و تجهیزات فضای باز از شهر کوچک Örnsköldsvik در سوئد است. رسالت این برند این است که طبیعت را برای همه قابل‌دسترس‌تر کند. این امر از طریق توسعه تجهیزات کاربردی، بادوام و جاودانه در فضای باز به دست می‌آید. این برند از طبیعت به‌عنوان الهام‌بخش برند استفاده می‌کند. این در موادی که آن‌ها برای استفاده در محصولات خود انتخاب می‌کنند وجود دارد. در صورت امکان، Fjällräven مواد را مستقیماً از محیط تهیه می‌کند. با استفاده از این مواد باکیفیت بالا، این برند محصولاتی را تولید می‌کند که در برابر سختی‌های مسیر و در فضای باز مقاومت می‌کنند. مواد مورداستفاده شامل پشم، پنبه، پر و مواد مصنوعی با الهام از طبیعت است.

 


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ