02156356608

09005776777

09005886888

 

شما ممکن است سایز بزرگی داشته باشید، اما قدبلند نباشید یا برعکس. به‌عبارت‌دیگر، اگر لباس سایز بلند می‌خرید به این معنا نیست که به سایز بزرگ نیاز دارید. لباس‌های سایز بزرگ در اندازه‌های مشخصی تولید می‌شوند. 2 ایکس لارج- 3 ایکس لارج و ... . حال دو شخص سایز بزرگ را در نظر بگیرید که اندازه کمر یکسان دارند، اما قد آن‌ها متفاوت باشد. برای مثال ممکن است دور کمر دو شخص 110 سانتیمتر باشد اما قد یکی 160 سانتیمتر و قد دیگری 180 سانتیمتر باشد؛ 20 سانتیمتر اختلاف. هر دو این افراد باید پیراهن‌های 2 یا 3 ایکس لارج بپوشند. در این صورت فردی که قدکوتاه‌تری دارد باید در یک خیاطی لباس خریداری‌شده را کوتاه کند. جدا از کوتاه کردن بلندی لباس، آستین‌ها نیز باید کوتاه شوند.

یا فرد بلندقد لاغراندامی را در نظر بگیرید. این شخص بایستی حتماً لباس سایز بزرگ خریداری کند. اما با توجه به اینکه تولیدکننده همواره تناسبی بین قد و چاقی افراد در نظر می‌گیرند، لباس‌های سایز بزرگ در اندازه‌های بزرگ و نسبتاً گشاد تولید می‌کنند. پس این شخص باید لباس خریداری‌شده را تنگ کند.

هرچند این مشکل در سایزهای کوچک نیز اتفاق می‌افتد، اما بروز آن در سایزهای بزرگ فراوان‌تر و ملموس‌تر است. ازاین‌رو لازم است که افراد سایز بزرگ که موارد ذکرشده در بالا شامل آن‌ها می‌شود، یک خیاط ماهر داشته باشند که مشکلات لباس‌ها آماده خریداری‌شده را برای آن‌ها رفع کند.

ما در فروشگاه سایز بزرگ آپاچی چند خیاط ماهر و زبده داریم که خدمات ذکرشده را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ