02156356608

09005776777

09005886888

 

ستارگان سینما و خانواده‌های سلطنتی واقعی در جایگاه رفیع خود توسط مجلل‌ترین، پوشاک و لباس قرار گیرند. این افراد معمولاً مارک‌های لباس گران‌قیمت می‌پوشند. از مرلین مونرو گرفته تا باراک اوباما، سلبریتی‌ها گران‌ترین لباس‌های جهان را می‌پوشند تا موقعیت خود را به رخ بکشند، جلد مجلات را تسخیر کنند و طرفداران خود را راضی نگه‌دارند. بااین‌حال، از بین تمام برندهای لباس لوکس موجود، این 8 برند به‌عنوان گران‌ترین برندهای جهان هستند.

 

8-برند Burberry کشور: انگلستان - دارایی خالص: 11.48 میلیارد دلار- مدیرعامل: مارکو گوبتی -تأسیس: 1856

این شرکت که تقریباً 11.5 میلیارد دلار ارزش دارد و همچنین تقریباً یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در لیست ما است که در سال 1856 تأسیس‌شده است. باور کنید یا نه، شرکتی حتی قدیمی‌تر در پایین‌تر وجود دارد. برچسب توماس باربری به‌قدری باکیفیت است که به‌عنوان تجهیز خانواده سلطنتی حکم سلطنتی را دریافت کرده است. باربری در سراسر انگلستان، اروپا به فروش می‌رسد و در آسیا حضور پررنگی دارد، جایی که کت‌های ترنچ کت و طرح‌های تارتان طراح آن موردعلاقه است. آیا می‌دانستید؟

7-برند Yves Saint Laurent

کشور: فرانسه دارایی خالص: 1.21 میلیارد دلار- مدیرعامل: آنتونی واکارلو- تأسیس: 1961

فهرستمان را از این برند لوکس فرانسوی که بسیاری از گران‌ترین برندهای لباس جهان را تشکیل می‌دهند، ادامه می‌دهیم. این برند توسط ایو و پیر برگ در سال 1961 تأسیس شد. اگر تابه‌حال الگوهای استتار یا لباس‌های ذوزنقه‌ای دیده‌اید، به امضای طرح ایو سن لوران نگاه می‌کنید. آن‌ها یک ژاکت آفتابگردان ساختند که به‌عنوان ادای احترام به نقاش، ونگوگ، به قیمت 382000 دلار به فروش می‌رسد. تولید به 4 نمونه محدود شد. ایو سن لوران نام خود را در مد زنانه به ثبت رساند. آن‌ها اولین فروشگاه مردانه خود را تا سال 2013 در سانفرانسیسکو افتتاح نکردند. بوتیک‌های Yves Saint Laurent را می‌توان در سراسر جهان در بارسلونا، کن، مسکو، رم، بیروت، برلین، موته کارلو، پراگ و بسیاری دیگر یافت.

6-برند Chanel

کشور: فرانسه- دارایی خالص: 13.2 میلیارد دلار- مدیرعامل: آلن ورتایمر- تأسیس: 1909

برند Chanel که به خاطر بنیان‌گذار طراح مدش، گابریل بونهور شانل، معروف به کوکو، نام‌گذاری شده است، استاندارد مد زنانه پاپ را ایجاد کرد که تا به امروز پابرجاست. Chanel نامی شناخته‌شده در مد است و از بلوز و جواهرات و کت‌وشلوار گرفته تا انواع عطرهای باکیفیت این شرکت، محبوبیت بالایی دارند. بااین‌حال، مدل‌های مرد نیز حامیان این برند بوده‌اند. این شرکت که برخی از گران‌ترین لباس‌های جهان را می‌فروشد، در حال حاضر متعلق به نوه‌های پیر ورتایمر، شریک تجاری سابق کوکو است. آیا می‌دانستید؟ بسیاری از مدل‌هایی که از مد Chanel حمایت مالی کرده‌اند عبارت‌اند از: مرلین مونرو، مارگو رابی، کایرا نایتلی، کریستن استوارت و غیره.

5-برند Versace

 کشور: ایتالیا -دارایی خالص: 1.91 میلیارد دلار -مدیرعامل: جاناتان آکروئید -تأسیس: 1978

ورساچه تنها از سال 1978 وجود داشته است، اما این برند لباس ایتالیایی به همان اندازه که نوآورانه است، گران است. این به دلیل سلیقه‌های عجیب‌وغریب بنیان‌گذارش مشهور است - جیانی ورساچه به استفاده از مواد منحصربه‌فرد برای ساخت لباس معروف بود. به‌عنوان‌مثال، مش فلزی و بدلیجات از لوازم اصلی این برند هستند. معروف‌ترین خلاقیت آن لباس‌ها و ژاکت‌هایی بوده است که توسط مدل‌ها و ستاره‌های افسانه زنانه پوشیده شده است. ورساچه می‌تواند الیزابت تیلور، پرنسس دایانا، جنیفر لوپز و دیگران را به‌عنوان سوژه‌های آزمایشی برای لوکس‌ترین ساخته‌هایش ادعا کند.

 این شرکت 1.91 میلیارد دلاری در طول سال‌ها طرح‌های واقعاً خیره‌کننده‌ای ارائه کرده است. یکی از مشهورترین ژاکت‌های الیزابت تیلور "The Face" بود که با موزاییک بدلیجاتی از چهره ستاره/مدل پوشانده شده بود. در سال 2011 در حراجی به قیمت 128500 دلار فروخته شد.

برند Dior

 کشور: فرانسه دارایی- خالص: 68.75 میلیارد دلار -مدیرعامل: سیدنی تولدانو- تأسیس: 1946

طراح لوکس فرانسوی دیور، کریستین دیور، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای لباس لوکس روی زمین و همچنین یکی از باارزش‌ترین برندها باارزش خالص شرکت بیش از 68 میلیارد دلار است. لباس‌ها و اکس سوری‌های آن‌ها برای زنان از زمان تأسیس آن‌ها در سال 1946، موردتوجه مجلات مد و ستون‌های شایعات بوده است. برخی از گران‌ترین لوازم آن‌ها عبارت‌اند از یک لباس مجلسی چارتری مدل Haute Couture باقیمت 2 میلیون دلار و یک لباس شب براده با نقره (و یک کیف‌دستی مشابه) به ارزش 362500 دلار. اولی توسط نیکول کیدمن در جوایز اسکار در سال 1997 پوشیده شد. دومی متعلق به الیزابت تیلور بود که در سال 2011 در حراجی فروخته شد. آیا می‌دانستید؟ شارلیز ترون و ناتالی پورتمن حامیان معروف دیور هستند. این برند بیشتر برای پوشاک زنانه و محصولات زیبایی Dior، ازجمله باکیفیت‌ترین عطرهای دنیا شناخته‌شده است. اما آن‌ها همچنین یک خط لباس مردانه (Dior Homme) و Baby Dior برای کودکان مشهور دارند. جکی کندی یکی از حامیان معروف دیور بود.

 3- Louis Vuitton

 کشور: فرانسه دارایی -خالص: 130 میلیارد دلار -مدیرعامل: مایکل برک -تأسیس: 1854

برند لباس لویی ویتون به لوکس بودن شهرت دارد. گران‌ترین برند پوشاک در فرانسه بیش از همه به خاطر کیف‌های دستی لوکس، ازجمله کیف‌های چرمی و چمدان معروف است، اما همچنین لباس‌های "آماده پوشیدنی" طراحان را می‌فروشد. کت خز، کفش، کمربند، و عطر. لویی ویتون که گاهی اوقات به‌اختصار Louis V یا LV به‌عنوان ارجاع به لوگوی نمادین آن‌ها نامیده می‌شود، از دیگر محصولات این برند است. این برند کیف‌ها و لباس‌های شخصی‌سازی‌شده را باقیمت‌های غیرعادی در بوتیک‌های اروپایی خود ارائه می‌دهد که گاهی اوقات هرکدام 10000 دلار است. دارایی خالص 130 میلیارد دلاری آن‌ها نیز آن‌ها را به باارزش‌ترین شرکت در این لیست تبدیل می‌کند. آیا می‌دانستید؟ لویی ویتون به دلیل تأیید تبلیغات افراد مشهور با برخی از مشهورترین حامیانش شناخته‌شده است. این‌ها شامل مدونا، اما استون و کانیه وست همیشه خوش‌لباس است.

2-خانه بیژن کشور: ایران- دارایی خالص: 1 میلیارد دلار -مدیرعامل: بیژن پاکزاد -تأسیس: 1976

 در خارج از ایران، برند کت‌وشلوار سفارشی لوکس (این فقط به این معنی است که آن‌ها به‌صورت سفارشی برای یک مشتری ساخته‌شده‌اند) به نام House of Bijan یکی از گران‌ترین برندهای جهان است. آن‌ها از پارچه بسیار سبک برای طراحی سفارشی کت‌وشلوار خود برای باکلاس ترین خریداران جهان ازجمله آرنولد شوارتزنگر و باراک اوباما استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین برای ژاکت، کراوات، کمربند، کفش، و عطر شناخته‌شده‌اند. بوتیک آن‌ها در بورلی هیلز یکی از منحصربه‌فردترین بوتیک‌های روی زمین است که توسط هاف پست عنوان "گران‌ترین فروشگاه جهان" را به خود اختصاص داده است. جای تعجب نیست - برخی از اقلام تک آن‌ها صدها هزار دلار قیمت دارند. آیا می‌دانستید؟ ازآنجایی‌که بیژن پاکزاد از ایران به لس‌آنجلس مهاجرت کرد، می‌خواست ایده لباس‌های لوکس خود را به جهانیان معرفی کند. این فروشگاه با تجملات بیش‌ازحد، ازجمله نقاشی بوترو، ثروتمند، به ارزش بیش از 7 میلیون دلار تزئین شده است. از دهه 1980، هر رئیس‌جمهور آمریکا به‌استثنای دونالد ترامپ، کت‌وشلوار مجلسی بیژن را پوشیده است. جالب است که یکی دیگر از لباس‌های معروف House of Bijan کسی نیست جز جورجیو آرمانی – این‌گونه می‌دانید که آن‌ها مجلل هستند

1- برند Gucci

 کشور: ایتالیا- دارایی خالص: 15 میلیارد دلار- مدیرعامل: مارکو بیزاری -تأسیس: 1921

گران‌ترین برند پوشاک گوچی است. این طراح مد اهل ایتالیا صدمین سالگرد خود را امسال جشن می‌گیرد. این برند در فلورانس، توسکانی توسط گوچیو گوچی در سال 1921 تأسیس شد. اکنون 487 مکان در سراسر جهان دارد و دارایی خالص آن حدود 15 میلیارد دلار است. برخی از گران‌ترین اقلام لباس آن‌ها عبارت‌اند از: کمربند استوارت هیوز باقیمت 250000 دلار، یک کمربند پوشیده از الماس که همچنین 250000 دلار قیمت دارد و یک جفت گوشواره ساخته‌شده از کریستال سنگ و طلای 18 عیار باقیمت 74500 دلار. گوچی علاوه بر لباس‌های رسمی مردانه و زنانه، برای ساعت‌ها، لباس‌های زیر زنانه، جواهرات، عینک‌ها و حتی لباس‌های لوکس کودک نیز شهرت دارد. همچنین برای فیلم اخیر ریدلی اسکات، خانه گوچی، معروف است. آیا می‌دانستید؟ کانیه وست و بیانسه هر دو از حامیان معروف لباس‌های لوکس گوچی هستند. لباس معروف پولک طلایی که بیانسه پوشیده بود گوچی بود و ۱۲۹۰۰ دلار قیمت داشت. ساعت ویژه وست گرمی نیز متعلق به گوچی بود و 7900 دلار قیمت داشت. ریحانا و هری استایلز را می‌توان اغلب با برند گوچی دید.

گران‌ترین برندهای لباس به‌شدت مورد تحسین افراد مشهوری هستند که توانایی خرید آن‌ها رادارند. صرف‌نظر از وضعیت آن‌ها، اگر پول مهم باشد، این شرکت‌های موجود در این لیست گران‌ترین برندهای پوشاک در جهان هستند.

 


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ