02156356608

09005776777

09005886888

 

مورخان مد می‌گویند که لباس‌های بزرگ و گشاد برای اولین بار در دهه 1920 رایج شد (حداقل در مد غربی). حال و هوای پس از جنگ زمانی تغییر کرد که زنان در کانادا و ایالات‌متحده حق رای و رفتن به سرکار را به دست آوردند. "Oversized" اصطلاحی است که برای جادارترین تناسب ممکن استفاده می‌شود، چیزی که اصلاً تعریف بدنی ندارد. تیپ‌های مدل بگی ازجمله شناخته‌ترین تیپ‌ها هست که از لباس‌های oversize شکل می‌گیرد.

اما چرا افراد به دنبال پوشیدن لباس‌های oversize می‌روند؟ دو دلیل اصلی وجود دارد: مدل و راحتی؛ پس از تیپ‌های فشن و بگی که دوران اوج لباس‌های اورسایز بود، اینک مدل oversize باقدرت بسیار بیشتری جای خود را در پوشش افراد جامعه بازکرده است. دیگر این لباس‌ها صرفاً مخصوص افراد خاصی از جامعه نیست؛ همه اقشار جامعه به این نوع لباس‌ها علاقه منده شده‌اند. افراد در لباس‌های oversize بسیار راحت هستند. این لباس‌ها باعث جریان منظم هوا در لباس می‌شوند؛ ازاین‌رو بدن و پوست شما راحت‌تر خواهد بود. برخلاف لباس‌های فیت که پوست را تحت‌فشار قرار می‌دهند، لباس‌های oversize فشاری به پوست و بدن وارد نمی‌کنند.

oversize clothes

امروزه لباس‌های oversize بیش‌ازپیش جای خود را در پوشش افراد بازکرده است. درگذشته مدل‌های oversize تنها در تیپ‌های فشن و بگی دیده می‌شد؛ اما امروزه مدل oversize جای خود را در لباس‌های رسمی نیز بازکرده است. کت‌وشلوارهای oversize محبوبیت بالایی دریمان جوانا دارد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای سایز بزرگ آپاچی ارائه‌دهندگان پوشاک oversize در تهران و سراسر کشور می‌باشند.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ