02156356608

09005776777

09005886888

 

همه ما این قانون را می‌دانیم: وقتی شک دارید، مشکی بپوشید. مسلماً مشکی بهترین رنگی است که ما را لاغرتر نشان می‌دهد. بااین‌حال، درواقع چه رنگ‌هایی هستند که ما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند؟ درحالی‌که عوامل دیگری وجود دارد که نتیجه را تعیین می‌کند، ما نمی‌توانیم انکار کنیم که چقدر در شلوار جین سفید چاق‌تر از شلوار جین مشکی به نظر می‌رسیم! پس خانم‌ها و آقایان، ما در اینجا 5 رنگ و الگوی رنگی که شمارا چاق نشان می‌دهند را ذکر می‌کنیم تا از آن‌ها دوری‌کنید

1-سفید: مشکی لاغر کننده ترین رنگ است زیرا همه رنگ‌ها را جذب می‌کند و هیچ‌چیزی را به چشمان ما منعکس نمی‌کند، این نیز توضیح می‌دهد که چرا رنگ سفید ما را چاق نشان می‌دهد. سفید همه رنگ‌ها را منعکس می‌کند و ازنظر بصری باعث می‌شود که ما یک قاب بزرگ‌تر و اندازه واقعی خود داشته باشیم. بعلاوه، رنگ سفید باعث بزرگ‌تر شدن آستر افقی می‌شود و این توضیح می‌دهد که چرا این رول‌های چربی شکم می‌توانند در یک لباس بادی سفید به نظر مرگبار به نظر برسند. رنگ‌های جایگزین: سفید کرمی و عاجی اگر رنگ سفید برای شما خیلی پررنگ است، همیشه می‌توانید رنگ‌های مشابهی مانند سفید مایل به کرم و عاج را بپوشید. من شخصاً شلوار جین سفید را خیلی دوست دارم، اما شلوار جین خامه‌ای گرم یکی از بهترین جایگزین‌هاست. در مقایسه بارنگ سفید چسبنده که تن سردی دارد، رنگ‌های سفید کرمی و بژ رنگ گرم‌تری دارند

 2- اشباع بالا: وقتی صحبت از رنگ‌های با اشباع بالا می‌شود، به معنای رنگ‌هایی است که روشن وزنده هستند. به‌عنوان‌مثال، بارنگ صورتی، اگر شدت رنگ را تنظیم کنیم، سایه‌های مختلفی از صورتی وجود دارد. در این صورت، صورتی تکان‌دهنده یکرنگ اشباع بالا است درحالی‌که صورتی کودک یکرنگ اشباع پایین است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شناسایی رنگ‌های با اشباع بالا، آزمایش این است که آیا آن‌ها برای چشم خشن هستند یا خیر، زیرا می‌توانید شدت رنگ را به‌صورت بصری احساس کنید. رنگ‌های با اشباع بالا باعث می‌شوند ما چاق به نظر برسیم زیرا ازنظر بصری بیشتر از سایر رنگ‌های تیره توجه را به خود جلب می‌کنند. ما فقط به‌طور ناخودآگاه توجه بیشتری به نواحی رنگ روشن می‌کنیم و بنابراین توهم شکل ضخیم‌تری را ایجاد می‌کنیم.

3-رنگ‌های پاستلی: برخی افراد ممکن است فکر کنند رنگ‌های کم‌رنگ تا رنگ‌های پاستلی یکسان هستند. بااین‌حال، همه رنگ‌های پاستلی شمارا چاق نشان نمی‌دهند. رنگ‌های پاستلی مانند بنفش تیره پاستلی بنفش و رز مرجانی اثر بزرگ کنندگی ندارند زیرا بیشتر به رنگ تیره هستند. بااین‌حال، رنگ‌های پاستلی روشن مانند نعناع جادویی و هلویی می‌توانند ما را چاق‌تر نشان دهند زیرابه سفید خالص نزدیک‌تر است. جایگزین: به‌جای پرهیز کامل از رنگ کم‌رنگ، سعی کنید آن را بارنگ تیره ترکیب کنید.

4-طرح و چاپ: حتی اگر تمام مشکی بپوشید، اما اگر روی آن‌یک چاپ گل‌دار قرمز روشن دارید، بازهم ازنظر بصری چاپ‌ها را پاپ‌آپ‌تر نشان می‌دهد و جلوه بزرگ‌نمایی خواهد داشت. هر الگوی پرمشغله‌ای مانند چاپ‌های بزرگ خال‌خالی می‌تواند ابعادی به بدن شما ببخشد، بنابراین آن‌ها را به حداقل برسانید. جایگزین: اگر از طرفداران پرینت و طرح‌ها هستید، می‌توانید به‌جای نوارهای افقی، راه‌راه‌های عمودی را امتحان کنید تا جلوه‌ای بلندتر داشته باشید! علاوه بر این، به‌جای پرینت‌های روشن با کنتراست زیاد، همیشه می‌توانید چاپ‌های رنگی روشن را انتخاب کنید.

5-رنگ‌های متضاد: لباس‌هایی بارنگ‌های متضاد می‌تواند شمارا بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد؛ در عوض، ما باید همیشه لباس خود را بارنگ‌های مشابه ست کنیم تا لباسمان همیشه یکپارچه و کامل به نظر برسد. این مورد توضیح می‌دهد که چرا افراد همیشه بالباس تک‌رنگ بلندتر به نظر می‌رسند.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ