02156356608

09005776777

09005886888

 

حتی اگر در حال حاضر در مسیر کاهش وزن هستید، هنوز باید یاد بگیرید که چگونه برای تیپ بدنی فعلی خود لباس بپوشید. ما نمی‌گوییم که برای اینکه خوب به نظر برسید باید وزن کم کنید. وقتی صحبت از مد برای آقایان بزرگ سایز می‌شود، باید بپذیرید اکثر برندهای مد لباس‌های سایز شما را تولید نمی‌کنند، همچنین مجلات و مدل‌هایی که لباس‌های بزرگ سایز را به نمایش بگذارند نخواهید دید.

 

 با رعایت چند نکته ساده می‌توانید خوش‌تیپ به نظر برسید و از مرد چاق گنده به مرد بزرگ جذاب تبدیل شوید.

از ترفندهای بصری استفاده کنید کلید تیزتر و لاغرتر به نظر رسیدن استفاده از حقه‌های بصری است. همیشه پیراهن‌ را داخل شلوار قرار دهید و برای شلوارتان از کمربند استفاده کنید تا شکم را از فاق جدا کنید، حتی اگر بیشتر ازآنچه باید آویزان شود.

یک خط عمودی ایجاد کنید - با یقه v یا یک ردیف دکمه - تمرکز تماشاگر را به مرکز بدن جلب کنیدمکان‌های بزرگ - شکم، باسن یا ران‌ها - را که نمی‌خواهید روی آن‌ها تمرکز شود، تیره کنید و رنگ‌های روشن‌تری را روی نواحی باریک‌تر خود بپوشید.

 همه ما نقاط ضعف و قوطى داریم، بنابراین نقاط قوت خود را درک کنید و کاری کنید که به بهترین شکل دیده شوند.

شلوارهای رنگی خوب هستند اما رنگ‌های خنثی یکدست جایی هستند که می‌درخشید: سرمه‌ای، شکلاتی، زیتونی، مشکی و خاکستری. این فضاهای پهن و بلوکی در سایه‌های تیره به تکمیل فرم شما کمک می‌کند و برای تی‌شرت، کت و بافتنی مناسب هستند. به الگوهای استاندارد مانند علامت‌های چاپی رو لباس و راه‌راه روی پیراهن‌های دکمه‌دار توجه کنید، زیرا آن‌ها یک عنصر حواس‌پرتی دارند و توجه افراد را از تمرکز روی اندام شما پرت می‌کند. لباس‌های راه‌راه عمودی شما را لاغرتر نشانش می‌دهد.

هر مردی خوش‌تیپی به یک خیاط نیاز دارد، این مورد برای مردان بزرگ سایز ضروری تر است. ازآنجایی‌که شما فراتر از اندازه های معمولی هستید و به‌احتمال‌زیاد نمی‌توانید کت‌وشلواری از قفسه‌های خرده‌فروشی بخرید، فوراً از بوتیک صرف‌نظر کنید و یک خیاط مجرب پیدا کنید. کت‌وشلوار سفارشی که در آن می‌توانید همه‌چیز را از رنگ دکمه گرفته تا پهنای یقه را انتخاب کنید، بدوزید.

همه‌چیز از نوع و رنگ پارچه تا دکمه و... را در جهت هدف خود انتخاب کرده و از خیاط بخواهید که برای شما بدوزد. حتماً در مورد اینکه تمایل دارید لاغرتر و جذاب‌تر به نظر برسید با خیاط مشورت کنید و مشاوره بگیرید.

اگر ژاکت می‌پوشید، ژاکت باید شانه را به‌شدت برش دهد و در صورت بسته شدن باید صاف و بدون کشش بنشیند و شکم یا "فرم" را به‌خوبی پنهان کند. جنس پارچه‌های سبک و درعین‌حال محکم باید کمد لباس شما را تشکیل دهند.

 برای کت‌وشلوار، مانتو و بافتنی، از پشم، ترمه و ابریشم استفاده کنید و از پلی‌استر اجتناب کنید. پارچه‌های سنگین و ارزان گرما را حفظ می‌کنند و منجر به افزایش تعریق می‌شوند. پنبه برای پیراهن‌ها و تی‌شرت‌ها گزینه عالی است، اما همگی به مقدار کمی پلی‌استر نیاز دارند (پس برچسب روی درز لباس را بخوانید). الیاف مصنوعی می‌تواند دوام و استحکام را افزایش دهد، همچنین شکل و چین‌وچروک کمتری را ارائه می‌دهد. به‌طور خلاصه، به سراغ پارچه‌های صاف و طبیعی (باکمی پلی‌استر) بروید که بدون اینکه درشت به نظر برسند، به بدنه آویزان می‌شوند.

شلوارهای جین گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند و برای یک تناسب سفارشی عالی هستند. اما در مورد این شلوارها چیز ناراحت‌کننده‌ای نیز هست، جایی که جین ممکن است کمی سفت باشد. وقتی صحبت از مدل‌های دیگر شلوار می‌شود، و یک قانون مهم در مورد مد برای سایز بزرگ‌تر، پارچه‌های طبیعی شما را خنک نگه می‌دارند


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ

 
 

برای مشاهده جدیدترین پوشاک کلیک کنید.

سایر صفحات ما در اینستاگرام

bigapachii page in instagram

instagrampaheofbigapachi2