02156356608

09005776777

09005886888

 

هر مردی می‌تواند با وجود اندازه‌اش خوش‌تیپ و شیک به نظر برسد. چه لاغر باشید چه چاق و بزرگ، تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی به سبک لباس پوشیدن خود توجه کنید. جای تعجب نیست که در زندگی زمانی اتفاق بیفتد که دست‌خالی بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید. آدم باید تلاش کند. بنابراین همه مردان چاق، وقت آن رسیده است که به مردم نشان دهید که بله، ما می‌توانیم در انواع لباس‌ها به‌اندازه کافی شیک به نظر برسیم.

برای کمک به شما بچه‌ها، من با چند ایده عالی مد برای مردان سایز بزرگ همراه با نکات لباس پوشیدن آمده‌ام. اما ابتدا، در اینجا چند نکته برای سبک پایه برای مردان چاق وجود دارد: اگر اضافه‌وزن دارید چگونه لباس بپوشید؟ لباس پوشیدن مناسب مطمئناً شکل و اندازه شمارا تغییر نمی‌دهد، اما در عوض، ظاهری متعادل به شما می‌دهد. فقط کمی تلاش و زمان لازم است، و خواهید دید که چقدر همه‌چیز برای شما خوب پیش می‌رود. لباس‌های گشاد هرگز کمکی به پنهان کردن سایز بزرگ نمی‌کنند. در عوض، لباس‌هایی بخرید که به‌خوبی به شما می‌آیند.

پوشیدن پیراهن‌های راه‌راه عمودی را به پیراهن‌های افقی ترجیح دهید. به لباس‌هایی که طرح‌های سنگین روی آن‌ها دارند، نه بگویید. مجموعه‌ای از کت‌وشلوار، ژاکت را نگه‌دارید. به‌جای کمربند، تا جایی که می‌توانید از آویز استفاده کنید. کلاه بپوشید. به سراغ پیراهن‌های ساده بروید. مهم‌تر از همه - تمرین! نه به خاطر کاهش وزن در یک‌لحظه؛ بلکه برای سلامت روحی و جسمی که به ارمغان می‌آورد. به شما انرژی می‌دهد و تعادل شمارا حفظ می‌کند. ما در زیر چند استایل که افراد سایز بزرگ و چاق را بهتر و شیک‌تر نشان می‌دهد را نام می‌بریم.

- ظاهرهای اداری غیرمتعارف را انتخاب کنید اگر عاشق پوشیدن رنگ‌های روشن هستید، در اینجا نحوه استفاده از آن‌ها در ظاهر اداری خود را بدون زیاده‌روی در نظر بگیرید. روی چند یقه‌اسکی باکیفیت خوب در رنگ‌های موردعلاقه خود سرمایه‌گذاری کنید و آن‌ها را با یک کت‌وشلوار چاپی ساده ست کنید.

- سبک گاه‌به‌گاه تجاری برای پسران سایز بزرگ: ازآنجایی‌که محل کار در حال تغییر است و کت‌وشلوار همیشه ضروری نیست، در اینجا برخی از ملزومات گاه‌به‌گاه تجاری که هر مرد سایز بزرگ باید در کمد لباس خود داشته باشد آورده شده است:

جین: در مواد و رنگ‌های مختلف. بنابراین می‌توانید در زمستان از لباس‌های تیره و ضخیم‌تر استفاده کنید، درحالی‌که رنگ‌های روشن و شلوار جین تنگ برای تابستان بهترین کار رادارند. پیراهن پارچه‌ای به‌جای پوشیدن کت‌وشلوارهای 3 تکه، می‌توانید به‌راحتی این پیراهن‌های رسمی را با شلوار جین برای محل کار بپوشید. اگر چاپ‌شده می‌خرید، مطمئن شوید که آن را ساده و غیرتهاجمی نگه‌دارید.

 ژاکت: آن‌ها می‌توانند جایگزین خوبی برای بلیزر سنتی باشند و من توصیه می‌کنم حداقل 3-4 ژاکت مختلف را به‌عنوان بخشی از کمد لباس خود داشته باشید. حداقل 2 تا از این‌ها باید در رنگ‌های خنثی باشند تا بتوانند با اکثر پیراهن‌های شماست شوند.

کت شتری: این‌یکی دیگر از موارد ضروری برای مردان است زیرا به‌راحتی زیر آن قرار می‌گیرد و برای مردان سایز بزرگ عالی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، هر زمان که آن را بپوشید، مطمئناً این رنگ به شما احساس خوبی می‌دهد.

-ایجاد ترکیبات منحصربه‌فرد: زمستان‌ها بهترین زمان برای آزمایش بارنگ‌ها و لباس‌های مختلف است. ریکاردو اونوراتو، وبلاگ نویس سایز بزرگ ساکن رم، ترکیب لباس‌های سنتی و غیررسمی را برای ایجاد ترکیب‌های خلاقانه توصیه می‌کند. برای این ظاهر، او به‌جای شلوار جین معمولی، شلواری باریک انتخاب کرد و آن را با یک پیراهن مجلسی بارنگ صورتی تازه ست کرد. حالا به‌جای اینکه آن را با یک کت‌شلوار بپوشاند، با اضافه کردن یک ژاکت زیپ جلو، به دنبال ظاهری جسورانه و اسپرت شد. رنگ پیراهن و ژاکت به طرز شگفت‌انگیزی تضاد دارند تا این عناصر ساده را به یک لباس فوق‌العاده تبدیل کنند.

-نحوه استفاده از طرح‌های گلدار برای تابستان‌ها، می‌توانید پیراهن‌های گلدار رنگ روشن را با شورت‌های جین و برخی از کفش‌های کتانی سفید کلاسیک ست کنید. اگر این ظاهر را در بهار امتحان می‌کنید، زمانی که بعدازظهرها گاهی سرد می‌شوند، می‌توانید روی آن را با یک کت ترنچ انتخاب کنید.

-بهترین سبک و نکته برای مردان بزرگ برای زمستان‌ها: پیراهن‌های بافتنی یا ژاکت‌های گرم‌کن با طرح‌های گلدار را انتخاب کنید و آن‌ها را با کت‌های تیزی لایه‌بندی کنید. به یاد داشته باشید که تضادهای جالبی ایجاد کنید و لوازم جانبی مانند کلاه را برای چند امتیاز اضافی اضافه کنید.

-در ساحل چه بپوشیم؟ ما عاشق نکات ساده و مؤثر مایکل اسپیرمن در مورد نحوه آماده شدن برای ساحل بدون نیاز به نشان دادن شکم یا قفسه سینه هستیم. اگر از ترس لو رفتن بدنتان می‌ترسید به ساحل بروید، به گفته او، همه را فراموش کنید! شما آنجا هستید تا از فصل و روز زیبا لذت ببرید، بنابراین نیازی نیست نگران نظر مردم باشید. هرکسی که در ساحل است باید روی گذراندن اوقات خوب تمرکز کند و شما هم همین‌طور! اکنون‌که به سراغ لباس می‌رویم، او توصیه می‌کند برای شنا یک تاپ یا تی‌شرت بپوشید، زیرا هم سبک هستند و هم به‌سرعت خشک می‌شوند. و اگر واقعاً می‌خواهید بدن خود را پنهان کنید، می‌توانید با یک پیراهن تیره از مواد سبک‌وزن مانند کتان، لایه‌لایه کنید.

- اگر می‌خواهید چیزی متفاوت از پیراهن‌ها و دمپایی‌های معمولی را امتحان کنید، در اینجا یک ظاهر فوق‌العاده جذاب با هودی راه‌راه، شورت و کفش‌های بروگ ایجادشده است. همان‌طور که در اینجا می‌بینید، استفاده از رنگ‌های متضاد راهی عالی برای متمایز کردن خود از جمعیت است.

-پیراهن جین هر مردی برای پوشیدن غیررسمی به یک پیراهن جین ساده در کمد خود نیاز دارد. من توصیه می‌کنم حداقل 1 پیراهن جین آبی و 1 مشکی داشته باشید. اگر آن‌ها را خیلی خسته‌کننده می‌دانید، کفش‌ها یا لوازم جانبی مانند کلاه و ساعت، رنگی به‌ظاهر خود اضافه کنید. اما پیراهن‌های جین را می‌توان با پوشیدن آن‌ها با یک پیراهن و کفش‌های کتانی ساده، برای یک لباس کار ساده اما چشم‌گیر نیز طراحی کرد.

- لباس‌های شیک اما کاربردی را انتخاب کنید: وبلاگ نویس سایز بزرگ کوین از NotoriouslyDapper توصیه می‌کند از موادی استفاده کنید که به شما احساس راحتی می‌کند. به‌عنوان‌مثال، اگر زیاد عرق می‌کنید، او توصیه می‌کند پیراهن‌هایی را از مجموعه گلف مارک‌های مختلف مانند Bonobos خریداری کنید، زیرا این پیراهن‌ها ترکیبی از مواد خشک و پنبه هستند، بنابراین خیلی سریع خشک می‌شوند و شما احساس راحتی خواهید داشت.

-به سراغ رنگ‌هایی بروید که باعث درخشش شما می‌شوند همه ما از طریق آزمایش متوجه می‌شویم که برخی از رنگ‌ها واقعاً خوب به نظر می‌رسند، بنابراین هر زمان که می‌توانید لباس‌هایی با این رنگ‌ها تهیه کنید. به گفته کوین، سایه‌های کهربا واقعاً به او احساس مثبت می‌دهد، و ما نمی‌توانستیم بیشتر از این باهم موافق باشیم!

- لباس پاییزی: ژاکت کش‌باف پشمی همیشه بهترین گزینه برای استایل کردن با هر پیراهنی است. سعی کنید به سراغ شلوارهای گشاد بروید زیرا برای مردان حجیم مناسب هستند. این ژاکت‌های پشمی اساساً هیکل شمارا پنهان می‌کنند و شمارا لاغرتر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهند حتی اگر در زندگی واقعی نباشید. برای ترکیب کامل، می‌توانید شلوار جین آبی را با یک پیراهن کوتاه مشکی بپوشید. شما هم می‌توانید آن را داخل کنید یا نه. که کاملاً به شما بستگی دارد. کل ظاهر را با یک ژاکت کش‌باف پشمی قهوه‌ای روشن یا زیپ کامل کنید. و این ایده‌ها را در مورد روش‌های مختلف برای مدل دادن به شلوار جین آبی مردانه بررسی کنید. همچنین توصیه می‌کنیم رنگ‌های زرد و قهوه‌ای زیادی را به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید.

- سعی کنید تی‌شرت‌هایی بپوشید که روی آن‌ها پیام‌های زیبا و شایان ستایش نوشته‌شده باشد. یا حتی می‌توانید سه‌راهی‌های گرافیکی بپوشید که موجودات یا نقاشی‌های بامزه و بد بو روی آن‌ها باشد. آن‌ها را با شلوار جین آبی ست کنید تا کل لباس‌ها در سمت غیررسمی باقی بمانند.

-ساس بند: همیشه بهترین گزینه برای مردان سایز بزرگ به‌جای بستن کمربند است. شاید متوجه شده باشید که اکثر سلبریتی‌های مرد حجیم اغلب لباس‌هایی با بنددار می‌پوشند. پس قطعاً دلیلی پشت آن وجود دارد. دلیل آن این است که آویزها شمارا بلندتر نشان می‌دهند، جلوه‌ای که کمربندها هرگز نخواهند داشت. بنابراین کمربندها را کنار بگذارید و به‌جای آن به سراغ آویزها بروید.

- کت‌وشلوار رسمی: کت‌وشلوارهای شیک ظاهر رسمی کاملی را به مردان می‌بخشد. بهترین چیز در مورد کت‌وشلوارهای رسمی این است که شما هرگز در آن‌ها چاق به نظر نخواهید رسید، حتی اگر کت‌وشلوارهای شیک بپوشید.

-لباس زمستانی: کت بلند یک انتخاب عالی برای زمستان است. آن را با پیراهن کش هود و یک کلاه مناسب و زیبا طراحی کنید. فصل زمستان زمان مناسبی برای مردان چاق است که آن‌طور که می‌خواهند لباس بپوشند. می‌توانید به سراغ شلوار خاکی قهوه‌ای، ژاکت سفید یا خالص و کت بلند مشکی بروید. کت‌های بلند می‌توانند دسته‌های عشق شمارا پنهان کنند و شمارا لاغر و ظریف نشان دهند.

-لباس پوشیدن نیمه غیررسمی: اگر با دوستانتان بیرون می‌روید یا به مهمانی می‌روید، این ایده لباس عالی است. بسیار شیک و درعین‌حال فانتزی است. به سراغ شلوار جین آبی بروید و یک پیراهن دکمه‌دار با کراوات متضاد روی آن بپوشید. یک ژاکت کش‌باف پشمی، زیپ یا پلیور را روی پیراهن اضافه کنید تا همه‌چیز باهم جمع شود. این لباس را می‌توان در مهمانی‌های اداری و یا حتی در جمع‌های خانوادگی پوشید.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ