02156356608

09005776777

09005886888

 

شلوار جین تنگ باعث مشکلات سلامتی برای مردان می‌شود بر اساس یک نظرسنجی جدید از 2000 مرد بریتانیایی، شلوار جین تنگ می‌تواند باعث عفونت ادراری، پیچ‌خوردگی بیضه‌ها، ضعف مثانه و پیامدهای طولانی‌مدت سلامتی شود.

 این مطالعه که توسط TENA Men انجام شد، بیان می‌کند که اگرچه بسیاری از افراد مشهور مانند جود لاو، راسل برند و جوی اسکس از شلوارهای جین تنگ شیک پیروی می‌کنند، 10 درصد از مردان موردبررسی گزارش کردند که به دلیل پوشیدن شلوار جین تنگ، عوارض نامطلوب ناخوشایندی را تجربه کرده‌اند. دکتر هیلاری جونز، سفیر برند TENA و سخنگوی کمپین، توضیح داد: مردانی که شلوارهای تنگ یا نامناسب می‌پوشند یا لباس‌زیری که در اطراف ناحیه کشاله ران محدودکننده است، می‌توانند به‌سلامت آن‌ها آسیب بزنند. پوشیدن لباس‌های تنگ برای مدت طولانی می‌تواند منجر به عفونت‌های مجاری ادراری شود که منجر به فعالیت بیش‌ازحد مثانه می‌شود - نوعی ضعف مثانه و همچنین تعداد کم اسپرم و عفونت‌های قارچی شود.

 من چندین مورد از مردان را دیده‌ام که به دلیل پوشیدن شلوار جین خیلی تنگ، پیچ‌خوردگی بیضه‌ها شده‌اند. توصیه من این است که مطمئن شوید فضای زیادی در اطراف ناحیه کشاله ران دارید و شلوار و شلوار شما احساس راحتی می‌کند تا به‌هیچ‌وجه محدود نشوید. لطفاً استایل را مقدم بر سلامتی قرار ندهید. همچنین نتایج نظرسنجی نشان داد که 50 درصد مردانی که از شلوار جین نازک رنج می‌برند، ناراحتی در کشاله ران، بیش از 25 درصد از مشکلات مثانه و 1 مرد از هر 5 مرد دچار پیچ‌خوردگی بیضه شده‌اند. علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که از هر 4 مرد، 1 نفر فقط به این دلیل که خوب به نظر می‌رسند یا نشان می‌دهند که هنوز هم می‌توانند در آن جا بیفتند، شلوار جین تنگ می‌پوشند. 40 درصد از مردان گزارش کردند که ترجیح می‌دهند شیک به نظر برسند تا راحت باشند و از هر 10 مرد 3 نفر از شلوار جین تنگ ناراحت بودند. این تیم همچنین دریافت که اگرچه از هر 7 پاسخ‌دهندگان، 1 نفر گزارش کرده‌اند که به‌طور مرتب شلوار جین تنگ می‌پوشند، اما بیش از 33 درصد سایز صحیح شلوار جین خود را نمی‌دانند. زوئی بریمفیلد، مدیر برند TENA Men می‌گوید: «با این نظرسنجی مایل بودیم تا به این نکته اشاره‌کنیم که اگرچه مردان ممکن است ظاهر شلوار جین تنگ را دوست داشته باشند، اما مهم است که سلامتی خود را به خطر نیندازند. پوشیدن شلوار جین نازک یا نامناسب می‌تواند منجر به ضعف مثانه به‌عنوان یک پیامد طولانی‌مدت شود. ضعف مثانه مردان شایع‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند، به‌طوری‌که در بریتانیا از هر 9 مرد یک نفر در حال حاضر نوعی از این بیماری را تجربه می‌کند.


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ