02156356608

09005776777

09005886888

 

انتخاب پیراهن مناسب یکی از مواردی هست که آقایان همواره به آن اهمیت می دهند.برای انتخاب پیراهن مناسب مواردی هست که در زیر به توضیح آن می پردازیم؟

هدفتان از خرید پیراهن چیست؟

ابتدا باید نیاز خود و دلیل خرید پیراهن را مشخص کنید.اینکه هدف شما از خرید پیراهن چیست و در کجا می خواهید آن را استفاده کنید امری  بسیار مهم در خرید لباس است.هدف از خرید پیراهن می تواند برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها،پوشیدن در مکان های عمومی،استفاده در محل کار و یا جهت ورزش باشد.در هر یک از این موارد باید به دنبال گزینه های مناسب ان باشید.

نوع پارچه مورد علاقه نیز امری مهم است.به چه نوع پارچه ای علاقه مند هستید؟پنبه،پوست،نخ،کتان و... .همیشه برچسب پیراهن را چک کنید.نوع  مواد اولیه و میزان آن معمولا در برچسب پیراهن قید می شود.

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

در انتخاب پیراهن با کیفیت بوجه و میزان هزینه تاثیر مهمی دارد.به الطبع هرچقدر مبلغ بیشتری برای خرید پیراهن اختصاص دهید می توانید لباس های با کیفیت تر و زیباتری خریداری کنید.

شناخت نوع پارچه و مواد اولیه:

پیراهن هایی که از پارچه با کیفیت ساخته شده باشند زیبا به نظر می رسند و پس از شستشو کیفیت خود را حفظ می کنند.شناخت مواد اولیه پارچه و پیراهن ،کمک بسیار زیادی به شما می کند تا بتوانید یک لباس مرغوب و با کیفیت خریداری کنید.لباس های بی کیفیت به سرعت شکل ظاهری خود را از دست می دهند و کهنه به نظر می رسند.اگر اطلاعاتی در مورد جنس پارچه و مواد اولیه آن ندارید ،در صورت خرید های عمده یا قیمت بالا بهتر است با افرادی که در این امر سررشته دارند مشورت کنید.

انتخاب فروشگاه:

به الطبع فروشگاهها محصولی با کیفیت و قیمت یکسان ارائه نمی کنند.یافتن فروشگاهی که محصولات خوب و با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه کند امری مهم در خرید پوشاک است.

 


آخرین محصولات

بهترین و جدیدترین برند پوشاک سایز بزرگ